2. Nodaļa

Facebook reklamēšanas izmaksas

Facebook reklāmas var būt naudas mašīna.

Katra uzņēmēja sapnis ir radīt kaut ko tādu, kas nopelna vairāk naudas nekā iztērētais.



Protams, to var sasniegt tikai tad, ja pareizi reklamējat. Spārnot kaut ko līdzīgu Facebook reklāmām ir ātrs veids, kā sadedzināt caurumu makā.



Tāpēc mēs izveidojām šo e-grāmatu, lai palīdzētu jums uzzināt, kā pārvērst savas Facebook reklāmas par naudas pelnīšanas mašīnu. Un lai tev palīdzētu pazeminiet savas Facebook reklāmas izmaksas un palieliniet IA.

Kāpēc Facebook reklāmas?



Tā kā Facebook ir izrādījies lielākais sociālo mediju noiets ar visvairāk iespēju jauniem (un pašreizējiem) klientiem atlasīt jūsu vietni.

Un ar vairāk 3 miljoni biznesa reklāmdevēju dalās veiksmes stāstos Facebook , tā ir viegli viena no labākajām platformām, ko izmantot, lai augtu jūsu tiešsaistes biznesam.



Turklāt jūs nekad to nedarīsit tērēt naudu Facebook reklāmas, ja jums ir pareiza uzņēmējdarbības domāšana.



Šajā ātrās ievaddaļas sadaļā mēs aplūkosim, cik maksā Facebook reklāmas, kāda veida IA ​​jūs varat sagaidīt un kā noteikt mērķus un KPI, pirms ienirstat savas pirmās Facebook kampaņas izveidošanā 3. nodaļā. Sāksim!

Šeit ir īss vārdu un akronīmu vārdnīca, kas palīdzēs jums visu saprast:



kā izveidot biznesa kontu
MPKMaksa par klikšķiCik daudz jūs maksājat, kad kāds noklikšķina uz jūsu reklāmas
MPTMaksa par 1000 seansiemCik maksājat par 1000 reklāmas skatījumiem
CPAMaksa par iegādiCik daudz jūs maksājat, lai no reklāmas iegūtu jaunu klientu
KARALISIenākumi no ieguldījumiemNauda, ​​ko atgūstat no reklāmas tēriņiem
CVRReklāmguvumu līmenisTo cilvēku procentuālā daļa, kuri veic reklāmguvumu no jūsu reklāmas
VKSVidējais klikšķu skaitsCik cilvēku noklikšķina uz jūsu reklāmas pēc tās redzēšanas
KPIGalvenais veiktspējas rādītājsMetrika, ar kuru salīdzināt savu sniegumu, lai pārliecinātos, ka esat sasniedzis mērķus

Negaidiet, kad kāds cits to izdarīs. Nomājiet sevi un sāciet saukt kadrus.

Sāciet bez maksas

Cik maksā Facebook reklāmas?

Iekšā pētījums ko veica AdEspresso, vidējā MPK (maksa par klikšķi) Facebook 2016. gadā bija no 0,20 līdz 0,80 ASV dolāriem. Konkrēti ASV izmaksas vidēji bija 0,26 ASV dolāri par klikšķi.

Protams, izmaksas ir palielinājušās kopš dažiem gadiem. Bet var droši teikt, ka reklāmas izmaksas nav pieaugušas arī daudz. No 0,20 līdz 0,80 ASV dolāriem par klikšķi joprojām ir labs etalons jūsu atsaucei .

Šo MPK, kā arī Facebook MPT (maksa par 1000 jūsu reklāmas seansiem vai skatījumiem) ietekmē daudzi faktori, tostarp:

  • Mērķauditorijas atlase pēc mērķauditorijas
  • Jūsu reklāmas piesaistes līmeņi un atbilstības rādītājs
  • Gada laiks
  • Jūsu kampaņas mērķis
  • Jūsu Facebook pikseļa termiņš

Parunāsim par katru no šiem nedaudz vairāk.

Kā jūsu auditorija ietekmē Facebook reklāmu cenas

Saskaņā ar to pašu AdEspresso pētījumu, mērķa cilvēkiem vecumā no 55 līdz 64 gadiem maksā vairāk, nekā mērķauditorijai vecumā no 18 līdz 24 gadiem.

facebook reklāmas izmaksas

Turklāt sievietes ir dārgāk atlasīt reklāmas, nekā vīrieši (vismaz Facebook “patīk”).

facebook reklāmu cenas

Tas nenozīmē, ka jūs cīnīsities, ja mērķējat uz sievietēm vecumā no 55 līdz 64 gadiem, tas tikai nozīmē, ka jums būs jāstrādā vairāk, lai piesaistītu savu piedāvājumu un auditorijas iesaisti, lai samazinātu jūsu Facebook reklāmas izmaksas, par kurām mēs runāsim par nākamajā sadaļā.

4. nodaļā mēs arī padziļināti apspriedīsim mērķauditorijas atlasi.

Kā iesaistīšanās un atbilstības rādītājs ietekmē jūsu MPK

Jūs zināt, kā Facebook algoritms parāda jūsu ziņas vairāk cilvēku ja drīz pēc publicēšanas tas saņem daudz iesaistīšanās?

reddit kā izsvītrot tekstu

Tas attiecas arī uz Facebook reklāmām. Faktiski katra jūsu iegādāta reklāma saņem atbilstības rādītāju Facebook, pamatojoties uz šīs reklāmas piesaisti un atbilstību jūsu auditorijai.

Piemēram, ja jūs vadāt Facebook kampaņu par kucēnu barību cilvēkiem, kuri ienīst kucēnus (tas ir, nevienu), jūsu MPK un Facebook MPT būs caur jumtu, jo jūsu reklāma ir pilnīgi neatbilstoša.

Jo augstāks būs jūsu atbilstības rādītājs, jo zemāka būs jūsu MPK un augstāks būs vidējais klikšķu skaits. Citiem vārdiem sakot, vairāk pārdošanas par mazāku naudu.

Attēla avots

Apskatiet milzīgo atšķirību starp 9 un 10: mēs runājam gandrīz trīskāršu vidējo klikšķu skaitu ar mazāk nekā pusi no maksas par klikšķi. Mīksts 0,03 USD par klikšķi!

Kā iegūt augstāku atbilstības rādītāju? Mēs to aplūkosim 5. nodaļā, kad apspriedīsim jūsu kampaņu optimizāciju.

Gada laiks un Facebook reklāmas izmaksas

Facebook reklāmas darbojas uz solīšanas sistēmas, līdzīgi kā Facebook reklāmu izsoles. Jūs nosakāt cenu par to, cik vēlaties tērēt par klikšķi. (Facebook to automātiski dara jūsu vietā, ja vien neizmantojat papildu iestatījumus. Vairāk par to 4. nodaļā.)

Tāpēc, kad daudzi tirgotāji vienlaikus pērk Facebook kampaņas, cenu noteikšanas izmaksas palielinās. Konkrēti, lielākās iepirkšanās brīvdienās, piemēram, Ziemassvētkos un Melnajā piektdienā, Facebook CPC iet caur jumtu.

AdEspresso atrasts šīs izmaksas par lietotnes instalēšanu novembrī un decembra sākumā palielinās, iespējams, brīvdienu dēļ.

Lai gan maksa nav vienāda ar MPK, maksai par lietotnes instalēšanu ir tendence pieaugt un samazināties krustojumā ar MPK, tāpēc tendences varat skatīt līdzīgi.

Līdzņemšana? Lielāko svētku laikā sagaidiet lielākas Facebook reklāmas izmaksas. Ja šajās brīvdienās jums nav nepieciešams reklamēties, pavasara un vasaras mēnešos piešķiriet lielāku daļu sava reklāmas budžeta.

Tas nozīmē, ka, ja jūs joprojām gūstat peļņu, neraugoties uz augstākām izmaksām (ņemot vērā klienta dzīves vērtību, kuru mēs sedzam nākamajā sadaļā), jums tās jāturpina darboties visu gadu.

Jūsu Facebook kampaņas mērķis un kā tas ietekmē izmaksas

Kad sākat jaunu kampaņu, jums jāizvēlas no reklāmu mērķu saraksta.

Tās iedala trīs kategorijās:

  1. Apziņa - kad jūs vienkārši vēlaties, lai cilvēki par jums zinātu.
  2. Apsvērums - kad cilvēki jūs zina un apsver jūsu produktu salīdzinājumā ar konkurenta produktu.
  3. Konversija - kad cilvēki ir gatavi pirkt.

Šie mērķi kļūst arvien dārgāki, tuvojoties pārdošanai. Sasniedzamības un potenciālo klientu piesaistīšanas kampaņas ir visdārgākās, kas ir jēga.

Reklāmu kampaņas mērķus mēs tālāk apspriedīsim 3. nodaļā.

Kā jūsu Facebook pikseļi ietekmē Facebook reklāmas izmaksas

Jūsu Facebook pikseļi ir koda fragments. Jūs ievietojat šo kodu savas vietnes lapās, lai apkopotu datus par to, kurš apmeklē vietni. Kā to iestatīt un ko tas tālāk dara, mēs apspriedīsim 3. nodaļā, taču tagad to zināt:

Kamēr jūsu pikseļi apkopo datus par cilvēkiem, kuri mēdz noklikšķināt uz jūsu reklāmām un pirkt no tām, tā izmanto mašīnmācīšanos, lai uzzinātu, kurš ir jūsu labākais mērķa tirgus. To sauc par jūsu pikseļa nobriešanu, un to veic, vienkārši laika gaitā rādot reklāmas.

Kad jūsu pikseļi uzzina, kas ir jūsu labākie klienti, tas var uzlabot jūsu mērķauditorijas atlasi Facebook mērķauditorijas atlasē, lai atlasītu cilvēkus, kas līdzīgi iepriekšējiem klientiem, kuri, visticamāk, iegādāsies. Tas pazemina jūsu MPK, vienlaikus palielinot vidējo klikšķu skaitu un reklāmguvumu līmeni.

Varat arī izmantot savu pikseļu, lai palaistu atkārtota mārketinga kampaņas un izveidotu līdzīgas mērķauditorijas, taču par to visu uzzināsit 4. nodaļā. Vienkārši ziniet, ka, ja vēlaties rādīt veiksmīgas Facebook reklāmas, jums noteikti jāinstalē pikseļi!

Tagad, kad jūs saprotat Facebook reklāmu cenu noteikšanu, parunāsim par svarīgo daļu - ieguldījumu atdevi!

Kāda ir IA Facebook reklāmās?

Ir vairāki gadījumu izpēte kas liecina, ka Facebook reklāmu vidējā IA ir aptuveni 400–450%.

Protams, šī procentuālā daļa ievērojami atšķiras atkarībā no nozares un no jūsu produktiem vai pakalpojumiem gūtās peļņas. Tāpēc paņemiet to ar sāls graudu.

Šīs sadaļas patiesais iemesls nav norādīt precīzu skaitli, kas sagaidāms kā atdeve, bet gan noteikt dažas cerības un izskaidrot, kā aprēķināt savu IA.

ko gaida pasūtījums nozīmē pēc vēlēšanās

Brīdinājuma vārds: Ļoti iespējams, ka sākumā zaudēsiet naudu Facebook reklāmās. Patiesībā daudzi cilvēki pastāvīgi zaudē naudu par savām reklāmām, lai iegūtu jaunus klientus, pēc tam šo zaudējumu kompensē ar atkārtota mārketinga un līdzīga mērķauditorijas kampaņām.

Lai pārliecinātos, ka ilgtermiņā joprojām pelnāt naudu, jums ir jāsaprot maksa par ieguvumu (CPA) un klienta dzīves vērtība (CLV).

CPA ir summa, kas jums jāiztērē reklāmām, pirms faktiski iegūstat klientu. Lai saņemtu šo atbildi, jums jāzina savs reklāmguvumu līmenis (CRV).

Piemēram, ja jums ir nepieciešami 10 klikšķi, lai iegūtu vienu klientu, un jūsu MPK ir 1 ASV dolārs, jūsu MPI būtu 10 ASV dolāri.

Vid. # Klikšķi par pārdošanu * MPK = MPI

10 * $ 1 = $ 10

Jūsu CLV ir tas, cik daudz naudas jūs nopelnāt klienta dzīves laikā.

Ja viņi iztērē 10 USD par šo sākotnējo reklāmu, jūs zaudējat peļņu (vai zaudējat naudu, ja jums ir citas izmaksas). Bet, ja viņi atgriežas jūsu veikalā no atkārtota mārketinga kampaņas un atkārtotā mārketinga reklāmas MPI ir tikai 2 ASV dolāri, tad jūs nopelnāt 8 USD (10–2 USD).

Vid. Pasūtījuma vērtība * Pasūtījumu skaits gadā * Klienta gadu skaits = CLV

10 USD * 10 * 1 = 100 USD

Ja viņi gada laikā no jums iegādājas vēl 10 reizes, jūs nopelnījāt vēl 80 USD. Tātad, izmantojot šo matemātiku, jūsu klienta CLV ir 110 ASV dolāri ar 80 ASV dolāru peļņu (pirms citām izmaksām).

CLV - (CPA * no pārdošanas) = ​​peļņa

Vai arī, ja vēlaties izdomāt:

CLV - sākotnējā MPI - (atkārtota mārketinga MPI * pārdošanas daļa) = peļņa

Citiem vārdiem sakot, neskatoties uz sākotnējās reklāmas zaudēšanu dažiem dolāriem, gada laikā no šī klienta esat nopelnījis 80 ASV dolāru lielu peļņu. Redzi, kā tas darbojas? Tāpēc ir svarīgi saprast savus skaitļus.

Mēs par sekundi runāsim vairāk par skaitļiem un metriku. Pagaidām izdarīsim ātru kopsavilkumu.

Ātra kopsavilkums: kas ietekmē jūsu Facebook reklāmas izmaksas un IA?

Lai to visu sasaistītu kopā, lai nezaudētu naudu Facebook reklāmās, jums ir jāsaprot sava MPK, MPT, CPA un CLV.

Vidējā MPK ir aptuveni no 0,20 līdz 0,80 ASV dolāriem atkarībā no reklāmas atrašanās vietas, gada laika, auditorijas un atbilstības. Tikai, lai sniegtu jums dažus aptuvenus etalonus.

Jūsu CLV var aprēķināt, saskaitot visus klienta pirkumus viņa dzīves laikā (laiku no pirmā pirkuma līdz pēdējam). Dariet to nedaudziem klientiem, saskaitiet tos visus un pēc tam daliet ar klientu skaitu, kuriem esat veicis matemātiku. Tas ir jūsu CLV.

Tagad, kad jūs zināt, kas ietekmē Facebook reklamēšanas izmaksas un kā aprēķināt nepieciešamo IA, uzstādīsim dažus mērķus un rezultātus, lai jūsu kampaņas būtu pareizas.

Izlemt par saviem mērķiem un KPI

Kā saka, tas, ko mēra, tiek pārvaldīts.

kā izveidot biznesu

Ja jūsu Facebook reklāmās ir skaidri, rakstiski mērķi un rezultāti, jūs varat vieglāk uzzināt, vai esat ceļā vai vai jums ir jāveic izmaiņas savā kampaņā.

Galvenie veiktspējas rādītāji (KPI) ir metrika, piemēram, iesaistīšanās, MPK, atzīmes Patīk utt., Kuras varat izmantot, lai salīdzinātu savu sniegumu.

Kurus KPI izvēlaties, ir atkarīgs no jūsu mērķiem. Vai Tu gribi:

  • Palielināt zīmola atpazīstamību? Izmantojiet mērķi “zīmola atpazīstamība” un novērtējiet seansus.
  • Palielināt iesaistīšanos? Izmantojiet mērķi “Iesaistīšanās” un novērtējiet atzīmes Patīk, komentārus un kopīgošanas reizes.
  • Tvert vadus? Izmantojiet mērķi “Svina ģenerēšana” un novērtējiet uzņemtos potenciālos klientus.
  • Palielināt pārdošanas apjomu? Izmantojiet mērķi “Reklāmguvumi” un novērtējiet veikto pārdošanas apjomu.

3. nodaļā mēs apspriedīsim mērķus, kas jums jāizmanto, pamatojoties uz kampaņas veidu, taču pašlaik ir ieteicams zināt, kāds ir jūsu kopējais mērķis jūsu Facebook kampaņai.

Absolūtā obligātā uzskaites metrika, ja vēlaties aprēķināt IA, ir jūsu MPI un reklāmguvumu līmenis (CVR). Jūsu MPK, iesaiste un seansi salīdzinājumā ir iedomības rādītāji.

Tas ir tāpēc, ka MPI un reklāmguvumu līmenis ir divi rādītāji, kas nepieciešami patiesās IA aprēķināšanai.

Pieņemsim, ka mums ir divas kampaņas - A un B. Ja salīdzinām tās pēc MPK un tīrajiem klikšķiem, mēs varētu iegūt kaut ko līdzīgu:

Avots

Izskatās, ka A kampaņa uzvar, vai ne? Bet ņemsim vērā reklāmguvumu līmeņa (CVR) koeficientu:

Avots

Tagad jūs redzat, ka, neskatoties uz augstāku MPK un mazāk klikšķu, B kampaņa mums faktiski nodrošināja vairāk reklāmguvumu par tiem pašiem reklāmas izdevumiem.

Tāpēc ir svarīgi izlemt par mērķi un kādus KPI mērīt pirms laika, kā arī vienmēr noteikt prioritāti CPA un CVR, ja vien jūs neredzat tikai zīmola atpazīstamības reklāmas.

Uz priekšu - tagad pierakstiet savus mērķus un KPI Google lapā vai Word dokumentā. Piemēram, jums var būt mērķis palielināt pārdošanas apjomu ar 20% CVR un 10 ASV dolāru MPI.



^